tisdag 12 maj 2015

Känns som botox

Överläppen är rejält svullen och öm. Kan tänka mig att det är så det skulle kännas efter en injektion av botox. Vilket jag för övrigt aldrig skulle göra. 
Svullnaden är dekorerad med hela 4(!) stora blåsor. Som gör så in i bängen ont! 

Jag blev sjuk. Andra dagen hemma från jobbet och jag livnär mig på Ipren, kaffe och smoothies ur sugrör. Allt annat är för plågsamt för munnen. Till råga på det gör det ganska ont att svälja också. 

Febern har pendlat upp och ner. Inatt frös jag som en tok, låg och skakade tills underbara maken la på mig överkastet. Han la det ovanpå duntäcket. Och under duntäcket låg jag ynklig men rejält påpälsad med nattstass och fleecesockor. Har haft nätter med bättre sömn helt klart. 

Förra veckan hade jag många planer och önskemål för den här veckan. Just nu har jag bara en, bli fri från det här helvetet.  

Mia  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar