fredag 11 oktober 2013

500

500 inlägg av mig och Mia sedan bloggen startade. Jag blir faktiskt lite stolt när jag tänker på det. Vi började den här resan på hösten och nu har årets cirkel slutit sig igen. Höst och vår är nog mina bästa årstider, jag känner mig liksom i mig själv och har nära till mina känslor. Somrarna är underbara, men jag är lyckligt dåsig. Vintrarna överlever jag, märkligt nog.

Den här hösten är sjukt vacker. Löven sitter kvar, himlen är isblå eller stålgrå och höstens alla färger brinner överallt. Eller kanske är det så här varje höst? Den som har en blogg, han vet.

Ulrika

1 kommentar:

  1. Oj va många inlägg! Det går fort och är produktivt när det är roligt. Jag ska ta mig en dag och läsa igenom allt. :-)
    PS. Tack för en god och mättande lunch idag och för allt prat. Så värmande för själ och hjärna.

    SvaraRadera