onsdag 6 februari 2013

Minuspoäng som mamma

Igår skrämde jag livet ur mina barn.

För några år sedan fick jag denna länk från en väninna...
Vet att jag skrek till som en stucken gris och att datorn som jag hade i knäet höll på att åka i golvet. Så jag varnar alla att titta på det klippet. Eller stäng åtminstone av ljudet.

När vi på något outgrundligt sätt kom in på detta igår kväll, ville barnen 8 och 12 år se den. Idag undrar jag verkligen varför jag visade den?
Nåja. Vi ställde iPaden på två meters avstånd, tryckte på play och höll om varandra och jag varnade barnen att - NU blir det läskigt! Men det hjälpte inte. Vi höll på att tuppa av alla tre i allafall.

Dottern kunde nästan inte somna på kvällen och var fortfarande skakad idag. Undra om jag ska ställa upp i tävlingen: Årets Mama?

Mia

1 kommentar:

  1. Så roligt, jag skrattar fortfarande. Stackars dom. Jag vet ju hur rädd du blev själv och likaså jag :-)
    Kram Linda

    SvaraRadera