tisdag 12 mars 2013

Nya tider

Det kryper i kroppen. Jag kan inte sitta still. En namnteckning på ett A4 och förtaget som varit min bebis i fem år ligger nu i händerna på någon annan. Nya tider väntar.

Det är blandade känslor som virvlar runt i kroppen. Lättnad för att det verkligen var dags att ta nästa steg. Tomhet för det har ju varit mitt liv i så många år. Förväntan för att vårt nya företag står redo att erövra ny mark.

Det bästa i hela den här processen är att inte behöva vara ensam. Vid min sida står en oerhört betydelsefull person i mitt liv! Det är min underbara väninna, inspirerande kollega och företagsamma delägare. Kram till dig Linda <3

Mia

1 kommentar:

  1. Jag förstår dig precis. Jag sitter med pappret i handen just nu och så många minnen som dyker upp. Vi har varit med om olika turer under åren (jisses ja)och jag är så glad att just du och jag får dela på denna resan.
    Och vet du vad det bästa är? Det är att det inte är slut, bara en ny väg <3

    Kram till dig med,
    Linda

    SvaraRadera