torsdag 14 mars 2013

Smidigt skrivande

Den senaste veckan ska gudarna veta att jag har skrivit. Skrivarkursen, som jag lyckades klämma in för någon vecka sen, gav tydligen blodad tand.

Jag har på några dagar skapat en helt ny webbplats för mitt och kollegans nya företag. Mycket text blir det. Har också formulerat ett mycket viktigt nyhetsbrev, brevet som avslutade det förra företaget.
Har skrivit flera inlägg på mina tre olika bloggkonton. Ja, denna blogg är bara en av tre!

Även skrivit manus, uppdaterat Facebook och LinkedIn och svarat på ett femtiotal mail.

Och här kommer det. Jag älskar nya tiders media! För det här skulle inte varit möjligt utan min IPad och iPhone.

Mia




3 kommentarer:

  1. Mia!
    Nyfis på dina andra bloggar :-)

    SvaraRadera
  2. Så bussigt om du kan lägga ut adresser till dem !

    SvaraRadera
  3. Hej Anonym!
    Jag skriver inom flera olika ämnen. Nätverkande, andlighet och golf.
    Här kommer dom:
    www.natverksguru.blogspot.com
    www.vardagsandlighet.blogspot.com
    www.pinkteesweden.blogspot.com
    :-) Mia

    SvaraRadera