måndag 30 december 2013

Födelsedag 2013

Det blev en härlig julafton/födelsedag i Koh Lanta. Vaknade till ännu en dag med strålande sol och vad som visade sig bli den varmaste dagen på resan. Tror att temperaturen letade sig upp emot 35 grader i skuggan den dagen.

Jag tog ett svalkande dopp i havet och flera i poolen och låg flera timmar i solstolen och läste min bok. Unnade mig även en riktigt skön oljemassage med tillhörande havsutsikt.

På kvällen åt vi naturligtvis thailändskt, på vad som blivit vår favoritrestaurang på resan, L Maladi. Ljuvligt god mat, bra service och avslappnad stämning.

En perfekt födelsedag och julafton helt enkelt. Till skillnad från födelsedagen 2012 som blev helt annat än vad jag hoppats på, den jag tillbringade i Australien - läs om den här om du inte minns...

Mia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar