tisdag 31 december 2013

Hur blev det?

Vi startade ju den här bloggen eftersom balans är viktigt för oss, yttre och inre. Själv har jag haft stort fokus på skolan, något som känns fortsatt viktigt, men jag får sätta kroppen under lupp nu. Jag vet inte riktigt vad jag väger, LCHF är en väldigt naturlig del av mitt liv, fast under julhelgen har jag druckit läsk och glögg, ätit lussebulle, bröd och choklad. Jag mår inte bra av det! Tillbaka till LCHF, kanske i kombo med 16:8. En helt uppenbar sak är att jag måste byta från grupp 2 till grupp 1 i skolan, detta för att grupp 2's tider kolliderar med min träning. Under hela hösten har jag haft det som ursäkt för att inte träna, minst sagt idiotiskt. Jag ska jobba med målbild, men den behöver jag lite tid till. Idag ska jag dock äta allt och inte träna alls, för idag blir det nyårsfest med de bästa!

*kost
*träning
*målbild av yttre och inre hälsa

Denna treklöver får bli mitt verktyg under 2014!

Ulrika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar