fredag 6 december 2013

Tidigt

Jag gillar att gå upp tidigt, nej det är väl inte helt sant, men när jag väl är uppe och man kör sin morgonrutin utan stress, det är guld värt. Man kan till och med blogga medan sonen (som vanligt) letar efter något. Apropå sonen så var jag så ledsen och irriterad för några veckor sedan. Och som vanligt när man är ärlig mot sig själv så fanns en del av problemet hos mig. Jag pratade med sonen om att jag saknade honom och ville göra någonting med honom ibland, se en film, spela kort. Och han förstod tror jag, för saker har blivit mycket bättre. Sånt har jag tid att tänka på när jag går upp tidigt.

Ulrika

1 kommentar:

  1. Åh vad härligt att det löst sig. Tänk vad viktigt det är att berätta hur man känner. Tack för påminnelsen, det är så lätt att glömma. Kram! Mia

    SvaraRadera