tisdag 12 november 2013

Det kraxas

Runt omkring mig snoras det, hostas och kraxas. Höstförkylningarna anfaller på bred front och jag håller tummarna för att min lilla familj klarar sig. Det är så mycket jag vill nu, med skolan och med annat, så jag vill helt enkelt inte lägga tid på sjukdom. I morgon har jag terminens sista lektion i Juridisk svenska. Föga anade jag att jag skulle tycka det var så kul och jag hoppas att jag får VG (det högsta vi kan få), men man vet ju aldrig med heffaklumpar. Det är bildbrist i mina inlägg nu för tiden, men det ska jag jobba på!

Ulrika

1 kommentar:

  1. Visst snoras det var man än vänder sig. Jag håller tummen för både dig och mig att vi klarar oss. Det skulle vara riktigt trist att bli sjuk. Jag får nog tjuvstarta lite med en glögg idag för att förebygga :-)
    Kram Linda

    SvaraRadera