onsdag 27 november 2013

Goda råd

Vad gör jag när min kunskap inte riktigt räcker till? Om det jag just företagit mig, springa en halvmara.

Jo, jag ringde den mest inspirerande person jag känner för att få värdefulla träningstips inför min utmaning.
Grymt bra råd är nu prydligt nedskrivna i ett dokument och vilken inspiration hon gav mig!
Kan bero på kvinnan jag frågade om råd tränar för att genomföra inte bara EN, utan TVÅ ironman 2014! Följ gärna hennes resa på bloggen Ironwoman.

Jag lovar att återkomma lite då och då med olika träningstips jag fick och berätta hur det går när jag försöker efterleva dom.

Mia

PS. Gummibandet på bilden nedan är tydligen en av mina viktigaste träningsredskap. Genom att trä den runt foten och flexa så motverkar jag benhinneinflammationer. Låter klokt, så här ska flexas.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar