tisdag 26 november 2013

Nedräkningen har börjat

Halvmaran går av stapeln om drygt 5 månader. Då ska jag vara redo att bemästra hela 21 km. Löpandes. 

Det kanske känns lite överdrivet att hyperventilera. Många klarar det hur lätt som helst. 
Men jag känner av lite småpanik av följande enkla anledningar:
- Träningen ska utföras under stundande vinter och jag diggar verkligen INTE kyla och snö
- Jag har varit så urbota lat (skäms Mia!) hela sensommaren och hösten så min kondis är på ruta 0
- Har lagt på mig några trivselkilon som inte på något sätt gagnar träning av detta slag

Ni kommer inte att se mig backa ur, för när jag bestämt mig är målmedvetenhet mitt förnamn! Jag kommer nu att göra allt för att hitta tips och råd som kan föra mig i mål levande. Och gärna med ett leende på läpparna. :-)

Mia 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar