måndag 26 augusti 2013

Nu kör vi

Herre jösses vilken slarvhelg ur kostsynpunkt. Jag har till och med druckit läsk! Ätit söta efterrätter (ja, i plural). Och vin så klart.

Om två helger ska jag på bröllop. Då ska min fina klänning sitta bra! Innan dess finns två tillfällen då jag kommer att dricka vin, en efterlängtad inflyttningsfest och en middag. Två andra middagar och ett restaurangkväll med brudarna får dock bli alkoholfria och kosten blir strikt(are) LCHF. Träning borta minst 3 ggr i veckan, hemma minst ggr i veckan. Kommer att anteckna i bloggen ibland och ja, första träningen hos sjukgymnasten denna vecka är redan avklarad!

Åh, känner mig så taggad!

Ulrika

1 kommentar:

  1. Bra plan! Go Ulrika :-)
    Skönt att höra att du prioriterar firandet hos oss.. Kram!

    SvaraRadera