tisdag 27 augusti 2013

Vad jag tänkte skriva...

Jag funderade ett tag på om jag skulle skriva om den här veckan. Att jag gör allt för att jonglera mellan mina två jobb, frukostmöte, tjejträff, utbildning, kvällsmöte, städ, disk, tvätt, sonens träningar och föräldramöte på skolan. Funderade också på att skriva om att jag sladdar runt som en galning med bilen i norrort för att göra alla inköp till lördagens inflyttningsfest med 50-tal gäster. Skulle också kunna beklaga mig om att maken tyvärr är bortrest t o m torsdag kväll, vilket gör allt mycket stressigare och att jag nyss grät en skvätt för att jag kände mig så otillräcklig.

Men jag skriver hellre om att min fantastiska kollega och vän nu ska bli min granne. På fredag ska jag hjälpa till och bära in kartonger och glädjas med henne. Jag vet vilket lyckorus och kaos det är på samma gång. Underbart Linda att få ha dig på vinkavstånd snart! Eller var det vinavstånd? ;-)

Mia




1 kommentar: