fredag 16 augusti 2013

Stilbyte

Två hektiska dagar väntar. 

I eftermiddag bär det av på träningsläger med dottern och hennes handbollslag. 

Imorgon förmiddag byter jag träningslägret mot Formexmässan. Inköp till firman (eller är det till hemmet??) står på lördagens agenda. 
Åh vad det ska bli kul att vandra bland alla fina montrar med inredning! Lägger ut lite läckra bilder till er sen :D 

Direkt från mässan beger jag mig till en 40-årsfest som avslutar två garanterat intensiva dagar. 

Nu står jag här och funderar på kläder. Det blir klädbyte från mjukisbrallor, till business och sen bling bling. 

Gympadojor, tofflor, ballerinaskor och högklackat ska pryda fötterna inom ett dygn. 

 Varierad packning må jag säga!  

Mia 


1 kommentar:

  1. Haha ...hur många skor tror du att en man skulle ha med sig ? Men i och för sig skulle de kanske inte gå på Formexmässan

    SvaraRadera