söndag 10 januari 2016

Hemmaspa

I dag har jag badat länge och väl. Det känns lyxigt och för mig är det ett bra sätt att avsluta den gångna veckan och samtidigt blicka framåt. Jag har kört schampo från Urtekram,  inpackning från Burt's Bee, en god lavendeldoftande tvål och samtidigt skrubbat och tänkt. Tror att överflödet från julen är borta nu, jag känner mig mycket smalare. Träningen har förbättringspotential, maten funkar jättebra, detta trots att vi ätit ute med Makens chef och middag hos mamma. Däremot har jag varit lite extra hungrig och löst det med bitar av hårdost. Helgen har innehållit vin, men inga snacks.

Ulrika

1 kommentar:

  1. Men va mysigt med hemmaspa! Det ska jag också unna mig, en lång stund med tid för reflektion.
    Härligt att det fungerar att äta hos andra och ändå hålla sin linje.

    SvaraRadera