måndag 15 april 2013

Mia - hur ser ditt liv ut om 10 år?



2023 har jag just passerat 50-strecket. Barnen är 23 och 19 år och garanterat ute i världen och studerar eller jobbar. 

Jag och maken ska precis ta en paus från Sverige. Vi bor fortfarande kvar i huset där vi bor idag, men är på väg att sälja det. Vi säljer också bilarna och mycket av inredningen. 
Varför? Jo, vi är på väg på en kryssning ut i världen. Vi ska vara borta i 3-4 månader och upptäcka den delen av världen vi sett minst av hittills. Vi tar tjänstledigt från våra jobb i 6 månader och magasinerar de saker vi vill behålla och sen drar vi iväg.

När vi kommer tillbaka till Sverige söker vi ett nytt boende. Troligen mer centralt i Stockholm med närhet till vatten, kultur och uteliv. 

Jag själv mår oerhört bra och är frisk och lycklig. Har tagit väl hand om min hälsa de gångna 10 åren. 

Driver fortfarande egna företag och trivs jättebra med det. Troligen har jag varit med och utvecklat en produkt. Även skrivit en bok eller två. 

Mia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar