onsdag 22 januari 2014

Komfortzon

Jag har alltid varit en tjej som vågat utmana mig själv, tänja på min sk komfortzon. Många gånger har jag stått på 5-meterssvikten genom åren och undrat om jag egentligen är lite knäpp. Men hoppat det har jag minsann gjort varenda gång. Och känslan, kicken efteråt är underbar. Jag har åkt fritt fall, karuseller med loopar till höger och vänster, flugit segelflyg och luftballong. Alltid samma härliga eufori efteråt.

Igår utmanade jag min komfortzon igen. Fast på ett helt annat plan. Jag anmälde mig till ett event jag inte visste något om, mer än att några av mina fina vänner skulle gå.
Det slutade med att jag kramade 30 för mig helt okända människor, berättade för 2 lika okända människor om min hemliga dröm och som jag dessutom lovade att förverkliga. Kvällen slutade med att jag dansade järnet tillsammans med 300 andra till Haddaways gamla hit "Life".

Mia

1 kommentar: