fredag 10 januari 2014

Nämen? Träning.

Jo, det verkar ju som Vännerna i Balans sprudlar av energi. Jag har tränat 4 av 5 dagar denna vecka och gud vilken skillnad det blir i en öm kropp. Och jag har också rensat garderoben! Ut med det gamla! Gör plats i garderob och liv för nya upplevelser och saker. Familjen har också bokat en snabbresa till Norrbotten, där en 30-årsfest går av stapeln! Jag tycker att det är superkul att jag, som fyller 47 år i morgon, inkluderas i sådana skojigheter. På tal om födelsedag ska jag sätta ihop en trevlig måltid till i morgon, då en av mina själssystrar oväntat dyker upp för att fira mig. Jag känner mig så välsignad som har så många härliga människor i mitt liv! På tal om härliga människor, så hörde min praktikplats av sig och undrade om jag ville följa med på ett seminarium redan nu. Klart jag vill! Åh, fy farao vad roligt och vilken skillnad det gör med människor som är pigga i huvudet och varma i hjärtat. Mer sånt!

Ulrika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar