fredag 16 november 2012

Fredagsvånda


Fredag eftermiddag. Hemma igen. Idag har jag haft nöjet att delta på en dag som innehöll många olika typer av föredrag. En minister, en professor, skatteinformatörer, styrelseproffs, en miljöstrateg, flera entreprenörer och en läkare. Intressant mix. 
Små korta pauser gav tillfälle till mycket mingel och nya spännande kontakter. Personer som garanterat blir givande för mig i mitt yrkesliv.

Nu är frågan följande. Fredag eftermiddag, ska jag ut och jogga av mig lite? Har utan tvekan suttit still i många timmar idag. Det som talar emot är den grymma träningsvärk jag fick efter gårdagens muskelpass. 
Orkar jag? Eller är det latmasken som nyss kom hem och hellre kryper ner i soffan med barnen? Det kan jag ju göra efter löpningen i och för sig. Hmmm. Jag funderar vidare och återkommer. 

Mia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar