tisdag 6 november 2012

Mia svarar på frågor



Frågor till Mia.

Vilka egenskaper är typiska för dig?
Jag är galet nyfiken och oerhört målmedveten när jag väl bestämt mig. Vissa skulle nog kalla mig sjukt envis.

Varför bloggar du?
Att blogga tillsammans med Ulrika motiverar mig och jag hittar mod att leva ut i mina texter och därmed i verkligheten.
Detta är en dagbok på min resa att hitta mig själv på riktigt i både kropp och själ.

Vem är du vid spisen?
Den lata och otåliga. Det ska gå fort och inte vara komplicerat. Matlagning är definitivt inte min cup of tea. Jag är inte trevlig att umgås med när jag lagar mat!

Vilken typ av mat gillar du?
Min passion är god och vällagad mat. Gärna mycket grönsaker. Erkänner dock att jag har en grym svaghet för bröd och ALLA typer av bakverk, vilket kan bli mitt fall.

Vilken motionstyp kan man kalla dig?
En hängiven periodare. När jag fastnar för något så blir jag överentusiastisk och vill frälsa världen med min nya motionsform. Efter en tid, kort eller längre, så tröttnar jag och letar nya utmaningar.

Vad uppskattar du mest i livet?
Min familj, vänner och att få vara frisk står högst på min lista. Ett rikt socialt liv är absolut avgörande för ett balanserat liv.

Vad skulle du inte kunna vara utan?
Kärlek. Det är svaret på allt gott i universum.

Vad kan man förvänta sig av dina blogginlägg?
Ärligt, utlämnande och kärleksfullt med glimten i ögat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar